Clessy wrote:benjmole wrote:Got my reprint today! I could literally jizz. Thanks so much guys!
Pics.
Got mine 5 minutes ago.
It looks just awesome.
And there are some surprises, like the manual is actualy in color and they included the poster.

Clessy wrote:benjmole wrote:Got my reprint today! I could literally jizz. Thanks so much guys!
Pics.

esilvan wrote:bueno pues.... primera reprint puede ser ??? me he quedado flipado, porque me lo ha traido HOY sabado el cartero.... certificado. Crei que los sabados no curraban en correos repartiendo, pero bueno, como les estoy pagando la universidad de sus hijos pues.... XD
viene en blister.....
que por supuesto ya he abierto, y en su interior nos encontramos, unas pegatinas, el cartucho, un poster pequeño, y las instrucciones, qeu son en color. Ademas trae una pagina que viene en castellano. El grueso de las instrucciones, en ingles y japones.

Fonzie wrote:Tycho > Great, maybe customs inspection? Was the blister seal broken?
blcklblskt wrote:I got my cartridge in yesterday and it looks fantastic. The WaterMelon humor was packaged in as well. The cartridge was protected by some cardboard on both sides. The front said "instructions on back". The back said "Open Now!!!".![]()
Thanks for the game guys. It looks great!

Users browsing this forum: alloveato and 1 guest